04 mei 2007

De geschiedenis van de toekomst...

De laatste dagen tussen de bedrijven door op verschillende gebieden bezig geweest met het thema geschiedenis. Dingen komen dan, zoals ze zeggen, toevallig bij elkaar.

Ik schreef al over de 90e verjaardag van mijn oma. Maar ik heb ook weer wat gewerkt aan de website Canon van de Beerzen, waarop de geschiedenis van mijn dorp geschreven wordt, oude spullen opgeruimd in verband met de aanstaande verhuizing van Fontys OSO, waarbij een collega van me nog een oud boek over creatief denken (van drs B.J. Wolters) voor me uit een doos viste en wat gebladerd tussen een stapel gedichten van mijn vader die ik wil gaan bundelen als Lulu-boek.

Verder ontdekte ik een erg onderhoudende blog: Modern Mechanix, waarin nieuwe technologische snufjes en ontwikkelingen worden getoond, zoals ze in vroeger tijden werden beschreven in tijdschriften en kranten. Op de foto een apparaatje dat een revolutie op het gebied van muziek beluisteren zou betekenen.

Interessant, die geschiedenis van de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten